online medya planlama

medyav-beyaz-logo

Online Medya Planlama; verilmek istenilen mesajın medya kanalları aracılığı ile hedef kitleye ulaştırılması öncesi yapılan planlama işlemidir.

 

Medya planlama sürecinde verilmek istenilen mesajın hangi tüketici kitlesine ulaştırılacağı, kampanyaların hangi aralıklar ile yayınlanacağı önceden tespit edilir.

 

Planlama esnasında, hedef kitle, mecraların demografik dağılımları, kampanya hedefleri, fiyatlar, geçmiş kampanya tecrübeleri.. gibi birçok veri kullanılarak, müşteriye özel bütçesine en yüksek geri dönüşü sağlayacak planlama hazırlanır.

 

Her yeni mecra, bir sonrakini değişime zorlar.. Bu yüzden tüm kanalları kullanma zorunluluğu olmayıp burada önemli olan bütçenin ne kadar sürede hangi oranda paylaştırıldığıdır.

 

  • Kar edebilmek için hedef kitlemin ne kadarına ulaşılması gerekmektedir?
  • Reklamlar hangi ortamlara veya medya araçlarına yerleştirilmelidir?
  • Hedef kitle reklamı kaç kez görmelidir?
  • Reklam hangi günlerde ve zamanlarda gösterilmelidir?
  • Her bir ortama ne kadar bütçe ayrılmalıdır?

 

 

.. gibi bütün bu soruların ve konular üzerinde verilen kararlar, bütün bunlara bağlı tavsiyeler ve gerekçeler bir yazılı bir doküman olarak düzenlenmeleri medya planlama aşamalarıdır

Online Medya Planlama Hizmetlerimizden Faydalanın

Sizlerde profesyonel Online Medya Planlama ekibimizden, hızlıca yararlanmak istiyorsanız aşağıdaki formu doldurmanız yeterli.

Adınız

Telefon

Web Adresiniz

Epostanız

medyav-beyaz-logo

Medyav+ kurumsal anlamda da kendisini sürekli geliştiren bir yapıya sahiptir. Reklam tanıtım ve yazılım hizmetleri alanında “Geleceğe Yatırım Yapacak” çalışmalar ortaya koymaktadır.