başarı hikayeleri

medyav-beyaz-logo

Garanti Emeklilik ve Hayat A.Ş.

“Sektörde pek çok yeniliğin öncüsü şirket olarak, sürekli farklılık yaratanuygulamalara imza atıyoruz. Bireysel emeklilik sistemindeki yeni düzenlemelerle birlikte iyice çetinleşen rekabet şartlarında, internet aracılığı ile çok daha geniş kitlelere ulaşmak ve online dünyadaki sektör liderliğimizi pekiştirmeyi hedefliyoruz.“

Türk Telekom

“Yeni ev telefonumuz E4’ün lansman döneminde TV kampanyamız ile birlikte AdWords ve YouTube reklamlarımızı da devreye aldık. Özellikle TV’de yayınlanan reklam filminin aynı anda YouTube’da da yayınlanmasının farklı kitlelere ulaşma açısından çok etkili olduğunu gördük. Üstelik maliyetlerimiz hedeflediğimiz bütçenin altında gerçekleşti.“

Turkcell Superonline

“Masthead, YouTube’da kullanıcılarla etkileşim yaratma açısından en önemli reklam alanı. Türkiye’de YouTube Masthead’i kullanan ikinci markayız. Bu alan için tasarladığımız oyun ile elde ettiğimiz etkileşim oranları hedeflerimizin çok üzerinde gerçekleşti ve Masthead, kampanyalarımızı duyurma konusunda bizim için vazgeçilmez bir reklam alanı oldu.“